Intervju med Ankarsviks Kapten Robin Mikaelsson.

Hej Robin, hur står det till?
-Tja, bara fint tack.

Innebandyn är igång igen, hur känns det?
-Det känns Skitskoj verkligen, äntligen!

Två matcher i serien är avklarade, hur ser du på dom?
-Jag är rätt säker på att vi mött två av de lagen som blir inblandade i bottenstriden. Dessa matcher lämnar vi bakom oss. Det är nu det roliga börjar.

Vad tror du om Ankarsviks chanser i årets div 2?
-Vi blir top 3 om vi spelar som jag vet att vi kan.

Ny tuff match på söndag mot Sundsvall City, vad säger du om den?
-Det kommer bli en spännande match, typiskt en sådan match då man har ont överallt dagen efter.

Hur slutar matchen på söndag?
-Denkert hänger 7-5 struten 19:53 in i tredje, ett höstlöv från mittlinjen=)

Hur är formen personligen?
-Den börjar ta sig=) (kan alltid bli bättre)

Vad kan man förvänta sig av dig som lagkapten i år?
-Att jag alltid ger 110% på alla träningar och matcher och att jag representerar laget och föreningen på ett sportsligt och fint sätt.

Vem är hetast i laget idag?
-Vi har många som är tvärheta. Sett till sista träningen så måste jag nämna Myran och Tarkan!

Sista frågan, når giffarna allsvenskan?
-Giffarna torskar tyvärr mot Norrköping sista matchen men slaktar Gefle i kvalet!

Tack Robin för din tid och lycka till med fortsättningen utav denna säsong.
-Tackar tackar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0