Ankars rullar framåt

Morsning alla dårar som kikar in denna tråkiga blogg =) Det stannar upp ibland och man både glömmer och orkar inte skriva.

Senast jag skrev var om City matchen, det var en glad man som skrev de inlägget då. Fick några bilder i efterhand av Lunta som jag lovade lägga upp så här kkommer dessa.


Bollplock innan match.



Tarkan pustar ut.



Lunta och Sahlén in action.



MÅÅÅÅÅL!!!



Antar att du är nöjd med denna bild Tarkan =)



Fint jobb i försvaret.



Sebbe väntar in bollen för direktskott.



De vita gossarna lyckades inte få in bollen =)


Vi har gått vidare och helgen som var matchade vi igen mot de betydligt yngre laget än oss BK Sundsvall. Ett löpstarkt lag med mindre rutin och tanke skulle jag vilja påstå. Dom tog vara på våra misstag och använde de som sitt anfallsspel heltr enkelt. Något annat anfallspel tyckte jag inte dom hade. Vi slarvade en del med de längre uppspelen och det var där de högg som små illrar.
Tycker inte det finns så mycke att säga om den matchen förutom att vi gör det vi ska i poängväg och vinner matchen med 9-5 och tar därmed 3 nya pinnar till tabellen. VIKTIGT !!!
i gör ingen bra match spelmässigt tycker jag och alla vet att vi kan så mycket bättre, så till helgen är det bara att höjja sig några snäpp, samtliga.
Ska jag lyfta någon så måste jag skriva Sevefjord, 8 poäng på 9 mål är fan mer on ok=) sjukt bra grabben, du och pålle levererar som faen, 46 poäng tillsammans på 4 matcher. Keep on going boys =)

En lustig sak tyckter jag också var att vi blev köpta av Bk Sundsvall. Visste inte att sådant förekommer i vår serie, men de roligatse var att de spelade ingen roll för oss att Jonte står istället för Tarkan för jonte kliver så gärna in och dominerar om han får, han gör en helt ok match så de känns skitbra nu att du står i helgen Tarkan mot Brunflo=) SERIEFINAL !

Nordic tappar poäng, härligt de. Sa tidigare att Timrå blir farliga så alla lag bör se upp med dom.
City tappar poäng, mjao vad händer?
Vattjom ångar på och öser in mål mot City härnösand, mer än roligt.

Imorn är det träningsmatch mot klockarberget i nivrenahallen klockan 20.20, själv funderar jag hur fan man kan lägga en match då Granlo spelar hemmamatch men aja, bara att gilla läget. Antar att Granlo fixar de utan trumma denna gång =)
Vi laddar för match grabbar och ses imorn i kvissleby.

Tjao
#55



Kommentarer
Postat av: Tarkan

Jävligt nöjd är jag med den bilden!

2010-10-26 @ 11:36:20
Postat av: Heppa

Haha träningsmatch ;) ta de inte för lätt nu!

2010-10-26 @ 14:47:58
Postat av: Kalle

Köpta av BK Sundsvall?

2010-10-29 @ 11:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0