Uppehåll från seriespel

Serien vilar för Ankarsvik och vi laddar batterierna inför nästa match mot IBC Härnösand framöver. Vi har verkligen hittat spelet även i år och spelar en väldigt bra innebandy tillsammans. Sedan får Edge säga vad han vill =) Vi vet vad vi kan och framför allt vet vi vad vi gör.



 

 

Rolig läsning för de allra flesta, iallafall i Ankarsvik. Vi tränar på och inväntar match på fredagkväll. Även den mot IBC Härnösand i DM. Tråkigt att de blev två matcher irad mot dom men vad gör man? Bara att köra.

Ses imorgon på träningen boys.

 

#55

 


Kommentarer
Postat av: Runa

Vad är det Edge säger då?

2010-11-11 @ 17:52:02
Postat av: #55

Att vi kommer bli överkörda utav dom nästa match och att vi haft tur. Fast de sa han ju även innan första mötet;) visst då Edgelingen:)?

2010-11-11 @ 17:55:46
Postat av: #13

Hetsa ju lite bara Denkan ;) men helt klart tycker jag att ni har varit riktigt bra! ...även om man visste att ni skulle vara bra så trodde jag inte att ni var så här bra. Jag tror inte ni kommer att bli överkörda eller jag vet att ni inte kommer att bli det utan det kommer att bli hårt och tufft. Ingen mer gratis tändvätska nu!



/lycka till i fortsättningen

2010-11-15 @ 14:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0