Godaljens

Se man på, folk vill att man skriver ett par rader. Visst kan jag väll göra de. I stundens allvar är det dax för seriefinal innan vi går till juluppehåll i några veckor. Hur känns de då?

Jag måste säga att vi hade en liten djupdykning i vad de gäller framåtanda och energi i spelet där en kortare period. 2 förluster irad mot IBC talar sitt tydliga språk. Som tur är har vi lagt de bakom oss och lyckats hitta glöden i laget igen. Mer och mer senaste matcherna har vi kommit in i de vi gjorde så bra hela föregående sesong, kämpa som ett lag.
Det är svårt att vinna matcher om bara ett par spelare är laddade och på tå, iallafall dessa tuffare matcher. Det gäller att hela laget är med från start och krigar om de 3 poäng som man spelar om.

Läget i truppen då, har lite skadade spelare som säkert hade lirat från start imorgon men som tur är så finns de gott om hungriga krigare i laget som gärna tar deras plats. Tycker tex Jonte klivit in och gjort några riktigt grymma matcher i kassen.
Jag vet inte riktigt hur laget kommer se ut imorgon men jag antar att vi kommer starta rätt så likt förra helgens matcher. Någon förändring kommer såklart att ske men i de stora hela så tror jag de ser rätt skyst ut.

Tror inte jag behöver nämna att de kommer bli en riktigt skoj match imorgon mot nordic, "dom ställer upp för segerhoppas jag. För oss finns inget annat. Kommer nog smälla en del i sarghörnen =)

Måste passa på att välkomna nyförvärvet marcus ericsson välkommen till laget också. Riktigt skoj att du ville komma och lira med oss. Kör hårt !

Träning ikväll och jag tror den blir lika bra som i tisdags. Vi gjorde en kalasbra träning med bra spel samt högt bolltempo. Det krävs nog för att vinna imorgon med.

Lets go boys !

#55

Kommentarer
Postat av: #13

Ska man hoppas på ett kryss efter full tid kanske? :D

2010-12-10 @ 11:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0