FY FAN VAD GÖTT !

Efter en härlig helg med grabbarna kan vi konstatera att vi står som seriesegrare med en återstående omgång. Det känns faktiskt underbart roligt att det gått så pass bra så här långt. Jag tycker att vi har ett kalasgäng med gamla som unga som väger bra tillsammans.

Nu kommer efter ny serie med bra motstånd. Nordic, Härnösand, Timrå och något fler lag =) Rätt oviktigt just nu. Det lär bli rätt tuff serie det. Men också äckligt roligt.
tror några av våra nya motståndare kommer få problem med lagen ifrån Jämtland. Den resan är inte att leka med. Dom gör de sjukt bra på hemmaplan.

Vi kan ju glädjas lite åt Nordics kryss igår mot timrå också, tycker jag vart ett bra resultat, dom tappade därmed 2 poäng till nästa serie. Det gillar vi =)

Granlo, vad hände??? Ni måste ju kunna vinna trots att trumman inte lät. Visst då? =) Men jag är rätt säker på att de inte var den avgörande faktorn även om de kan vara så att man lyfter sig kanske lite om man har drag på sidan. Bara att bryta ihop och komma igen.

Snart jul också. vad hittar man på då då? Jag hänger nog med syster och kikar lite på den nyfödde Elma. Härligt att bli morbror, äntligen =) Jag är säker på att de blir en fin jul. Iallafall en vit jul=)

Näe, sova nu, jobbar tidigt imorn.
Men ha det så gott allesammans och god jul.

#55

Kommentarer
Postat av: Runa!

2009-12-23 @ 20:30:59
Postat av: Runa!

Kanske skulle ha skrivit något också, håller med dig. Extremt skön att vara obesegrad. God jul på er alla.

2009-12-23 @ 20:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0